Ledenvoordeel Vivium Services


Leden van Vivium Services ontvangen maar liefst € 55,- korting op de Connected Life E01 smartwatch van Connected Company. Op deze pagina leest u meer informatie over deze aanbieding en hoe u deze kunt bestellen.

De Connected Life E01 is een smartwatch met telefoonfunctie en gps, waardoor deze uiterst geschikt voor mensen die willen laten weten waar ze zijn of wanneer ze hulp nodig hebben, zoals senioren of mensen met een bepaalde zorgbehoefte.


Aanbieding leden Vivium Services

De Connected Life kost normaal:
– Aanschaf Connected Life € 129,95

Speciaal voor leden van Vivium Services:

– Van € 129,95 maar voor slechts € 74,95
– Installatiegarantie (hulp bij installatie indien gewenst)

U krijgt een prepaid simkaart meegeleverd bij de smartwatch waarmee u de smartwatch kunt gebruiken. Er is geen abonnement (meer) benodigd om de smartwatch te gebruiken.

Hoe te kopen/bestellen?

U kunt de Connected Life E01 via deze website van Connected Company bestellen. U klikt rechts bovenin op “Bestel nu!” waarna u het product kunt selecteren en toe kunt voegen aan het winkelmandje. Hieronder stap voor stap de uitleg wat u moet doen:

  1. Voeg het product (Connected Life E01) toe aan het winkelmandje
  2. Vervolgens wordt de winkelmand getoond, druk dan (als alles klopt) op ga naar afrekenen
  3. Bij afrekenen moet de kortingscode worden ingevuld en het Vivium lidmaatschapnummer worden toegevoegd:
    1. Bovenin staat: “Heb je een kortingsbon? Klik hier om uw code in te vullen.” Klik daar op en vul de kortingscode: Vivium-korting in
    2. Bij de bestelnotities (dit is een vrij veld) graag uw Vivium lidmaatschapsnummer vermelden


De belangrijkste functionaliteiten op een rij

Met de Connected Life E01 heeft u de beschikking over:

  • Een SOS-knop voor noodgevallen
  • Een SOS-protocol: 4 contacten worden 3 x gebeld tot er een verbinding tot stand is gebracht*
  • Een traceerbare smartwatch voor de volgers (bijvoorbeeld familieleden en/of mantelzorgers) met de Connected Company app (in geval van nood)

 

* Het kan voorkomen dat een telefoongesprek in de voicemail uitkomt van een van de contacten. In dat geval wordt het protocol afgesloten omdat er een verbinding tot stand is gebracht. Indien nodig belt u opnieuw of activeert u het SOS-protocol opnieuw.

Hoe werkt het?

De Connected Life E01 werkt in combinatie met een mobiele app op een Apple of Android smartphone. Deze heeft u nodig om de smartwatch in te stellen. Wanneer u hier niet over beschikt, kunt u vragen of bijvoorbeeld uw kinderen dit voor u kunnen doen of een andere bekende. Houd er rekening mee dat de eventuele locatie van de smartwatch via deze app is in te zien.



Bestel- en praktische informatie

Om de Connected Life E01 wenst te bestellen en in gebruik wil nemen, moet u rekening houden met de volgende stappen:

  1. Bestel de Connected Life E01 op onze website
  2. Om van de ledenactie van Vivium gebruik te maken:
    1. Vult u uw Vivium lidmaatschapnummer bij Opmerkingen wanneer u uw persoonlijke gegevens invult.
    2. Wanneer u gebruik wilt maken van de installatie-garantie, vult u “ik wil gebruik maken van de installatie-garantie” in bij de opmerkingen. Dan staat dus zowel uw Vivium lidmaatschapsnummer als de bovengenoemde zin bij opmerkingen.
  3. Als u gebruik maakt van de installatie-garantie, zal Connected Company telefonisch contact met u opnemen om de configuratie door te nemen. Houd er rekening mee dat we contact moeten kunnen leggen met diegene die in staat is de mobiele app te installeren op zijn/haar smartphone.
  4. De Connected Life E01 wordt naar u opgestuurd.
  5. Wanneer u geen gebruik maakt van de installatie-garantie (kan ook achteraf) moet u de simkaart registreren na ontvangst. Hiervoor gaat u naar: www.lebara.nl.
  6. Klik rechtsboven op Opwaarderen.
  7. Kies nu het gewenste tegoed en volg de rest van de stappen.
  8. Nadat u de simkaart hebt geactiveerd bij Lebara, moet u deze in de smartwatch plaatsen (let op: deze moet uitgeschakeld zijn tijdens onderstaande stappen):
    1. De simkaart zit aan de linkerkant van de smartwatch;
    2. Open het lipje waarop SIM staat;
    3. Druk de oude simkaart met een dun voorwerp (bijv. een pasje) in zodat het klik-mechanisme de simkaart loslaat en deze naar voren komt;
    4. Haal de oude simkaart eruit en kijk goed hoe deze erin zat;
    5. Plaats de nieuwe simkaart in de smartwatch (op de achterkant van het horloge staat een afbeelding van de simkaart waarmee u kunt zien hoe de simkaart in de smartwatch geplaatst moet worden);
    6. Klik de simkaart weer vast met het dunne voorwerp;
    7. Als de simkaart bevestigd is, kan de smartwatch aangezet worden.

Wanneer de smartwatch verbinding heeft met het mobiele netwerk, ziet u linksboven in de streepjes in beeld komen. Om de E in beeld te krijgen, dient u (wanneer de smartwatch verbonden is met het mobiele netwerk) via sms de APN-instellingen naar de smartwatch te sturen. Dit bericht stuurt u vanaf uw eigen telefoon naar het nieuwe mobiele nummer van de smartwatch (van de Lebara simkaart). Hiervoor gebruikt u de volgende sms-code:

#862182,STAPN:internet,0,0,0.0.0.0,0,,,,,

De naam na de dubbele punt (“internet”) kunt u ook wijzigen naar de APN naam van een andere mobiele provider, mocht u ervoor kiezen om een andere simkaart te gebruiken. Let op: het kan tussen 15 – 60 minuten duren voor de E in beeld komt.

Aanvullende informatie

Op dit moment is het ook mogelijk om de Connected Life E01 telefonisch te bestellen. Hiervoor kunt u een emailbericht aan Connected Company sturen (het emailadres is support@connected-company.nl) met uw telefoonnummer en zal Connected Company telefonisch contact met u opnemen om uw bestelling telefonisch te plaatsen.